لیگ جهانی کاراته – فرانسه

پورشیب با پیروزی آغاز کرد/خاکسار فینالیست شد

نماینده وزن منفی 84 کیلوگرم کشورمان در مسابقات لیگ جهانی از سد حریف عربستانی و آلمانی خود عبور کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان کشورمان در دومین روز از مسابقات لیگ جهانی کاراته بر روی تاتامی رفتند و نتایج زیر بدست آمد:

ذبیح الله پورشیب در وزن منفی 84 کیلوگرم در نخستین دیدار خود مقابل نماینده عربستان 5 بر صفر به پیروزی رسید و در دومین مسابقه خود با نتیجه 7 بر صفر نماینده آلمان را شکست داد.
پورشیب در سومین دیدار خود با نماینده قزاقستان رو به رو می شود.

احسان حیدری در وزن  منفی 84 کیلوگرم در دیدار نخست خود نماینده اوکراین را  بر صفر شکست داد و در دومین دیدار خود با نتیجه دو بر صفر نماینده آمریکا را پشت سر گذاشت.

حیدری در سومین دیدار خود به مصاف نماینده کشور روسیه رفت و این دیدار با نتیجه تساوی صفر صفر تمام شد و در نهایت نماینده روسیه به دور بعد راه پیدا کرد.

مهدی خدابخشی نماینده وزن منفی 84 کیلوگرم کشورمان در دیدار نخست خود با نتیجه 4 بر صفر حریف اوکراینی خود را شکست داد و در دومین مسابقه به مصاف نماینده عربستان خواهد رفت.

علی اصغر آسیابری در وزن منفی 75 کیلو گرم در مرحله یک هشتم نهایی نتیجه را 6 بر 5 به حریف مراکشی خود واگذار کرد و از کسب مدال بازماند.

طراوت خاکسار نماینده وزن منفی 55 کیلوگرم کشورمان با پشت سر گذاشتن حریفان خود به مرحله یک هشتم نهایی رسید و توانست با نتیجه 3 بر صفر نماینده اسپانیا را شکست دهد.

خاکسار برای رسیدن به مرحله فینال ببا حریفی از ژاپن مبارزه کرد و توانست 3 بر صفر از سد حریف خود گذشت و به مرحله فینال راه پیدا کرد.

مبارزه مرحله فینال خاکسار مقابل حریفی از اسکاتلند روز یکشنبه برگزار می شود.

در وزن منفی 75 کیلو گرم ابراهیم حسن بیگی و یونس ناصری هم از گردونه رقابتها کنار رفتند.

پیکارهای روز دوم کاراته وان پاریس با مبارزات ورزشکاران اوزان 55-، 61-، 68-، 68+ کیلوگرم زنان و 75-، 84- و 84+ کیلوگرم مردان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار