لیگ جهانی کاراته – فرانسه؛

پورشیب به دنبال مدال برنز/حذف هادی عرب از دور رقابت ها

نماینده وزن منفی 84 کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل نماینده ژاپن باید برای کسب برنز تلاش کند.

پورشیب به دنبال مدال برنز/حذف هادی عرب از دور رقابت هابه گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین روز از رقابت های لیگ جهانی کاراته ذبیح اله پورشیب نماینده وزن منفی 84 کیلوگرم در مصاف با حریف قزاقستانی خود توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

پورشیب توانست نماینده کشور فرانسه را با نتیجه 10 بر یک شکست دهد و در مرحله یک هشتم نهایی با شکست حریفی دیگر از کشور میزبان به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

نماینده کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف نماینده ژاپن رفت و نتیجه را 5 بر 2 واگذار کرد.وی در جدول شانس مجدد، برای کسب نشان برنز باید تلاش کند.

مهدی خدابخشی دیگر نماینده وزن منفی 84 کیلوگرم کشورمان با نتیجه 4 بر 3 نماینده عربستان را شکست داد و با نتیجه 2 بر یک از سد حریف ژاپنی خود عبور کرد.

خدابخشی با نتیجه 1 بر صفر از سد حریف فرانسوی خود گذشت.وی در مرحله بعد مقابل حریف دیگری از کشور میزبان قرار گرفت و بازی به تساوی 2 بر 2 رسید و در نهایت نماینده فرانسه به مرحله بعد راه یافت.

در مرحله نیمه نهایی وزن 84- کیلوگرم، روسیه و فرانسه به مصاف هم رفتند که در نهایت روسیه 3 بر صفر پیروز شد.

بدین ترتیب احسان حیدری با 2 برد و یک باخت راهی رپه شارژ شد و مهدی خدابخشی با 4 برد و یک باخت از دور رقابت ها کنار رفت. 

هادی عرب نماینده وزن مثبت 84 کیلوگرم در نخستین دیدار خود به مصاف حریفی از قزاقستان رفت و نتیجه را 2 بر صفر واگذار کرد و با حذف نماینده قزاقستان عرب از دور رقابت ها کنار رفت.

سامان حیدری دیگر نماینده وزن مثبت 84 کیلوگرم در نخستین دیدار خود به مصاف حریفی از قزاقستان رفت و توانست با نتیجه 5 بر صفر از سد حریف خود عبور کند و در دومین دیدار به مصاف حریفی از فرانسه برود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.