ایندیپندنت گزارش داد:

در هر ساعت، 5 خانواده انگلیسی بی‌خانمان می‌شوند

بر اساس آمار منتشر شده از سوی دولت انگلیس، در هر ساعت 5 خانواده انگلیسی بی‌خانمان می‌شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب‌سایت ایندیپندنت، بر اساس تحلیل اطلاعات آماری منتشر شده از سوی دولت انگلیس، در هر ساعت از شبانه روز، 5 خانواده انگلیسی بی‌خانمان می‌شوند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی دولت انگلیس، تنها در سال گذشته میلادی، شوراهای محلی 43140 خانواده را به عنوان بی‌خانمان شناسایی کرده اند.

بنیاد خیریه "شلتر" از این اطلاعات استفاده و پیش‌بینی کرده است در ماه آینده، 3600 خانواده بی‌خانمان خواهند شد.

بر اساس این آمار، هر 12 دقیقه، یک خانواده انگلیسی خانه خود را از دست می‌دهد.

رئیس فعلی بنیاد خیریه شلتر، دلیل این مسئله را کمبود شدید مسکن ارزان‌ اعلام کرد. وی گفت: "بسیار غافلگیر کننده است که در نتیجه بحران مسکن که رو به تشدید گذاشته است، پیش‌بینی می‌شود در هر ساعت 5 خانواده انگلیسی مسکن خود را از دست بدهند."

دولت انگلیس تعهد کرده است تا سال 2020، یک میلیون مسکن بسازد. اما با بودجه کنونی، ساخت این خانه‌ها تا موعد مشخص شده عملی نخواهد بود.

با این‌حال، اعضای پارلمان انگلیس امروز قانون جدیدی را تایید کردند که مسئولیت تامین مسکن افرادی را که در معرض خطر بی‌خانمان شدن قرار دارند، بر عهده شوراهای شهری می‌گذارد.

احزاب مختلف انگلیس از "لایحه کاهش بی‌خانمانی" حمایت می‌کنند. اما شوراها هشدار داده اند منابع کافی برای اجرای مقررات جدید را در اختیار ندارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار