کرمان؛

تیم والیبال بارزکرمان درپلی آف حریف خود راشناخت

هشت تیم راه یافته به مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته اول والیبال کشور حریفان خود را شناختند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، دور مقدماتی لیگ دسته یک مردان به پایان رسید و هشت تیم صعود کننده حریفان مرحله پلی آف خود را شناختند .

بر این اساس از گروه اول بر اساس نتایج به دست آمده در پایان دور مقدماتی، تیم های شهرداری جوان ارومیه، سپهر الکتریک قزوین، اتحاد جوان همدان و مقاومت فرمانداری مهاباد به ترتیب به عنوان تیم های اول تا چهارم گروه نخست راهی مرحله پلی آف شدند .

همچنین تیم های فرش محتشم کاشان ، رعد پدافند اصفهان ، لاستیک بارز کرمان و نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان تیم های اول تا چهارم گرروه دوم مسابقات هستند که راهی مرحله پلی آف مسابقات شده اند .

رتبه بندی گروه یک در پایان دور مقدماتی به قرار زیر است که تیم های اول تا چهارم به صورت ضربدری در مرحله پلی آف به مصاف چهار تیم برتر گروه دوم خواهند رفت.

بر اساس نتایج به دست آمده در پایان دور مقدماتی، تیم های شهرداری جوان ارومیه، سپهر الکتریک قزوین، اتحاد جوان همدان و مقاومت فرمانداری مهاباد با کسب رتبه های اول تا چهارم گروه یک در مرحله پلی آف به ترتیب به مصاف تیم های نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان، لاستیک بارز کرمان، رعد پدافند اصفهان و فرش محتشم کاشان می روند.

تیم بارز در دو هفته پایانی مرحله نخست با دو شکست خانگی برابر تیم های کاشان و اصفهان 21 امتیازی شد و در مکان سوم جدول گروه دوم مسابقات قرار گرفت .

گل گهر سیرجان دیگر نماینده استان بود که این تیم نتوانست راهی مرحله پلی آف مسابقات شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: والیبال ، پلی آف ، حریف ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار