بیش از 60 میلیارد ریال خسارت به تاسیسات زیربنایی مهرستان+تصاویر

بیش از 60 میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی، واحدهای مسکونی، کشاورزی و راههای این شهرستان خسارت وارد شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،ناصر درازهی بخشدار مرکزی مهرستان اظهار داشت: این گزارش ها حاکیست 44 میلیارد و 700 میلیون ریال خسارت در حوزه راهداری و بنیاد مسکن شهرستان مهرستان وارد شده است.

وی با بیان اینکه میزان بارش در مهرستان 45 میلی متر گزارش و باعث خوشحالی مردم به ویژه کشاورزان شده است، افزود: بارندگی اخیر باعث 2 میلیارد ریال(200 میلیون تومان) خسارت به کشاورزان مهرستان شده است.

وی تصریح کرد: 19 میلیارد و 930 میلیون ریال (یک میلیاردو 993 میلیون تومان) به تاسیسات زیر بنایی برق، 950 میلیون ریال به مدارس و سه میلیارد و 300 میلیون ریال (330 میلیون تومان) به تاسیسات آب و فاضلاب شهرستان خسارت وارد شده است.

 وی افزود: براساس جدیدترین گزارش ها از دستگاه های اجرائی افزون بر 60 میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی، واحدهای مسکونی، کشاورزی و راههای این شهرستان خسارت وارد شده است.

همچنین 9 میلیارد و 600 میلیون ریال ( 960 میلیون تومان) به تاسیسات صدا و سیما و مسیر اختصاصی مرکز صدا و سیما در کوه بیرک مهرستان خسارت وارد شده است.

درازهی گفت: در طول چند روز بارندگی تمام ادارات در آمادگی کامل بودند و جلسات ستاد بحران شهرستان به طور مداوم برای امدادرسانی به سیل زدگان برگزار شده است.
 
وی گفت: نیروهای امدادی هلال احمر و راهداری در طول بارندگی چند روز گذشته به 100 خودرو و 300 نفر امداد رسانی کردند و 10 نفر در راه مانده بر اثر سیلابی بودن رودخانه نیز در مهمانسرای راهداری و حمل نقل جاده ای اسکان داده شدند.

بخشدار مرکزی مهرستان افزود: یکی از مشکلات عمده شهرستان مهرستان در زمان بارندگی جاری شدن رودخانه ماشکید است که باعث مسدود شدن راههای ارتباطی مهرستان به سرباز و مهرستان به ایرانشهر می شود و در بارندگی اخیر از ساعت 3 بعدازظهر 4 بهمن ماه به مدت 24 ساعت راه ارتباطی به 2 شهرستان یادشده بطور کامل قطع بود.



انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.