ریزش سقف ۳۰ کلاس درس در قصرقند

فرماندار قصرقند گفت: در پی بارندگی شدید ۵ روز اخیر سقف ۳۰ کلاس درس شهرستان قصرقند فرو ریخته است.

ریزش سقف ۳۰ کلاس درس در قصرقند
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حمیرا ریگی افزود: قرار است از روز شنبه هفته آینده با هدف جلوگیری از عقب افتادن درس دانش‌آموزان، کلاس‌های درس تخریب شده در پی بارندگی در چادر تشکیل شود.

وی گفت: به دنبال استقرار سامانه بارش‌زا در جنوب سیستان و بلوچستان و اعلام به موقع پیش‌بینی هواشناسی، مدارس این شهرستان تعطیل اعلام شد و با این تدبیر به موقع خوشبختانه تلفات انسانی در این بخش نداشتیم.

ریگی تصریح کرد: برای جبران خسارات وارده در پی بارندگی به مدارس شهرستان قصرقند، رایزنی‌های لازم با مسئولان استانی انجام شده و به زودی نسبت به رفع خسارات ناشی از سیلاب‌ها اقدام می‌شود.

فرماندار قصرقند با اشاره به ضرورت راه‌اندازی مدرسه شبانه‌روزی ویژه دختران در این شهرستان، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط محدود دسترسی دختران به امر آموزش در قصرقند، لازم است مدرسه شبانه‌روزی ویژه این قشر در سطح شهرستان ایجاد شود.

وی افزود: در نظر داریم 20 بهمن‌ماه اولین جشنواره "بانوان خیر مدرسه‌ساز" را در قصرقند برگزار کنیم و امیدواریم خیرین با حضور حداکثری، مشارکت مناسبی در امر مدرسه‌سازی این شهرستان داشته باشند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار