کارشناس هواشناسی؛

سرعت وزش باد درمحور زاهدان-بم به 80 کیلومتر می رسد

سرعت وزش باد در محور زاهدان ـ بم به 80 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

سرعت وزش باد درمحور زاهدان-بم  به 80 کیلومتر می رسدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در محورهای مواصلاتی زاهدان ـ بم، نهبندان ـ شهداد و بزمان ـ ریگان، سرعت وزش باد به حداکثر 70 تا 80 کیلومتر خواهد رسید. 

رضا آزادمنش افزود: آسمان سیستان و بلوچستان امروز قسمتی ابری، با توجه به عبور موج ناپایدار در بعد از ظهر و شب احتمال بارش‌های پراکنده در شهرهای شمالی استان وجود دارد. 

کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: تا اوایل وقت روز دوشنبه وزش باد شدید با جهت جنوب ـ جنوب غربی در نواحی مرکزی، شمال غرب و مرز غربی استان (زاهدان، نصرت آباد، میرجاوه) و درمحورهای مواصلاتی زاهدان ـ بم و نهبندان ـ شهداد و بزمان ـ ریگان ادامه داشته و احتمال طوفان شن و گردوخاک و کاهش دید وجود دارد. 

وی گفت: امروز شدت وزش باد بیشتر بوده و حداکثر به 70 تا 80 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. 

آزادمنش ضمن درخواست رعایت ایمنی و توجه به احتمال سقوط اشیا و درختان در معابر و گذرگاه‌ها و احتمال خسارت به خطوط انتقال برق، گفت: از هم‌استانی‌های عزیز در این مناطق درخواست می‌کنیم آمادگی خود را در مقابله با حوادث احتمال وزش باد شدید بالا ببرند.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: سرعت ، وزش باد ، زاهدان ، بم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار