حضور نماینده بوشهر در اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی

حجت الاسلام عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در دوازدهمین دوره اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی شرکت می‌کند.

حضور نماینده بوشهر در اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دوازدهمین دوره اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاریهای اسلامی جمعه هشتم بهمن رسما در کشور مالی آغاز به کار می‌کند. کمیته اجرایی اجلاس از روز دوشنبه چهارم بهمن آغاز به‌کار کرده بودند.

حجتالاسلام عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم به همراه چند تن از همکاران خود در مجلس شورای اسلامی نیز به نمایندگی از مجلس ایران در این نشست حضور می یابند.

هیئت اعزامی ایران بامداد فردا برای شرکت در دوازدهمین اجلاس اتحادیه بین‌المجالس اسلامی وارد باماکو پایتخت مالی می‌شوند و افتتاحیه رسمی این اجلاس جمعه و مراسم اختتامیه آن شنبه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام خدری گفت: پس از بازگشت از این اجلاس مجددا به حوزه انتخابیه باز می‌گردم و این‌بار برنامه بازدید و رسیدگی به مشکلات روستاها را در پیش داریم. با توجه به مشکلات عمده روستاها در حوزه منابع طبیعی این بازدید ها با حضور مدیر کل منابع طبیعی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.