مقام آمریکایی: برای ایجاد منطقه امن در سوریه به ده هزار نیرو نیاز است

معاون وزیر سابق دفاع آمریکا تاکید کرد عملی شدن طرح دونالد ترامپ برای ایجاد مناطق امن در سوریه به استقرار ده هزار نظامی آمریکایی نیاز دارد.

مقام آمریکایی: برای ایجاد منطقه امن در سوریه به ده هزار نیرو نیاز استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از تلویزیون الحدث، «لورنس کورب»، معاون وزیر سابق دفاع آمریکا در مصاحبه با این شبکه گفت: برای اطمینان یافتن از امنیت در مناطق امن در سوریه باید ده هزار نظامی آمریکایی در این مناطق مستقر شوند. 

کورب افزود: باید اطمینان حاصل شود گروه های تروریستی مانند جبهه النصره در این مناطق امن نفوذ نمی کنند. این سوال هم مطرح است که روسیه چه موضعی در برابر تصمیم آمریکا برای ایجاد مناطق امن در سوریه اتخاذ خواهد کرد؟ آیا روسیه تصمیم خواهد گرفت به این مناطق بر این اساس که تروریست‌ها در آن حضور دارند، حمله کند؟ در این صورت، پاسخ به حملات هوایی روسیه چگونه خواهد بود؟ 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۵
خدشان بهتر می دانند که مناطق امن را برای تروریستها درست می کنند و ترسشان این است روسیه وقتی به تروریستهایی که انها را در مناطق امن جای داده اند حمله می کند چه واکنشی نشان دهند که باعث جنگ جهانی نشود انها در واقه برای کمک به مردم سوریه مناطق امن ایجاد نمی کنند و فقط برای فریب ساده لوحان این حرف را می زنند
آخرین اخبار