شهریاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ناکامی در طرح تحول سلامت، مردم را از رای مجدد به «روحانی» منصرف می‌کند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس معتقد است که طرح تحول سلامت برای دولت یازدهم، حیثیتی است.

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اهمیت تداوم اجرای طرح تحول سلامت در کشور گفت: معتقدم طرح تحول سلامت برای دولت حسن روحانی، حیثیتی است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: عمده وزرای دولت به طرح تحول سلامت افتخار می‌کنند بنابراین اگر این طرح شکست بخورد می‌تواند ناکامی بزرگی برای دولت محسوب شود.

شهریاری تصریح کرد: معتقدم دولت یازدهم به جز اجرای طرح تحول سلامت اقدام بزرگی در پرونده کاری‌اش وجود ندارد تا اینکه انتظار داشته باشد مردم در سال 96 به این دولت مجددا رای دهند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا طرح تحول سلامت هم اکنون به خوبی در کشور اجرا می‌شود و یا خیر گفت: بالاخره برای بنده در حوزه انتخابیه‌ام که در محرومیت به سر می‌برد؛ این مهم است که مردم وقتی به بیمارستان‌های دولتی مراجعه می کنند پولی در ازای درمانشان ارائه نمی‌کنند که این امر می‌تواند مطلوب باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۱:۵۵ ۰۸ بهمن ۱۳۹۵
از زاهدان هستم. آقای شهریاری شما نماینده ما مردم زاهدان هستین لطفا یه فکری بکنین یا یه کاری کنین واسه سیل زده ها.از وضع بهداشتی مردم سیل زده ی استانتونم بگین.ممنون میشیم
آخرین اخبار