کرمانشاه؛

برگزاری طرح هفته "سپاس پرستار

طرح هفته "سپاس پرستار" به مناسب روز پرستار و برای قدردانی از این قشر زحمت‌کش، برای اولین بار در کرمانشاه اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: به مناسبت 15 بهمن روز پرستار، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای اولین مرتبه تصمیم گرفته طرح "سپاس پرستار" را در استان اجرایی کند.

مهدی محمدی افزود: در این طرح در طول یک هفته اقشار مختلف جامعه با حضور در بیمارستان‌های استان با تقدیم یک شاخه گل از زحمات پاسداران سلامت جامعه قدردانی می‌کنند.

محمدی افزود: بر اساس برنامه تعیین شده در این طرح، روز شنبه 9 بهمن ماه ورزشکاران استان در بیمارستان طالقانی، روز یکشنبه 10 بهمن ماه پرسنل حوزه امور بانوان و خانواده استانداری در بیمارستان معتضدی، روز دوشنبه  یازدهم بهمن ماه دانش آموزان در بیمارستان امام علی (ع)، روز سه شنبه 12 بهمن ماه هیات رییسه و پزشکان دانشگاه در بیمارستان امام خمینی(ره)، روز چهارشنبه 13 بهمن اساتید و دانشجویان دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی در بیمارستان فارابی، روز پنج شنبه 14 بهمن هنرمندان و اهالی فرهنگ و رسانه در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی و روز جمعه 15 بهمن ماه روحانیون، اعضای شورای شهر و برخی مسئولین استان در بیمارستان امام رضا(ع) حاضر شده و با اهدای شاخه گل از پرستاران قدردانی می‌کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه اهدای شاخه گُل تنها سمبلی از قدردانی اقشار مختلف جامعه از پرستاران است، گفت: حضور اقشار مختلف جامعه در بیمارستان‌ها و آشنایی نزدیک با محیط کار پرستاران موجب خواهد شد همه با سختی کار این قشر بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: به دلیل کمبود پرستار در سراسر کشور فشار کار  زیادی برای پرستاران وجود دارد، اما این پاسداران سلامت همواره آماده خدمات رسانی بوده و از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، برگزاری ، طرح ، هفته ، سپاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار