ساری،

برگزاری آموزش مباحث ترافیکی و بازآموزی مقررات راهنمایی و رانندگی

۳ هزار نفر از کودکان و بزرگسالان در سالن سید رسول حسینی ساری مباحث ترافیکی و بازآموزی مقررات راهنمایی و رانندگی را آموزش دیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ستواندوم مرتضی ابراهیمی کارشناس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور مازندران در حاشیه مراسم جنگ شادی در سالن سید رسول حسینی ساری گفت: در مرحله نخست این طرح ۳ هزار نفر از کودکان ،نوجوانان و بزرگسالان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و بازآموزی مباحث ترافیکی را آموزش دیدند.

وی افزود : آمادگی همیاران پلیس برای سفرهای نوروزی سال آینده توسط اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور مازندران در حال اجرا است.

کارشناس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور مازندران گفت : یکی از برنامه های اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور حضور در مراسمات و جنگ های شادی و آموزش و ارائه مباحث ترافیکی برای حاضران در جهت ارتقاء فرهنگ ترافیک و کاهش تصادفات است.

ستواندوم مرتضی ابراهیمی افزود: در این مراسم شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان با قوانین ترافیکی و تابلوهای راهنمایی ،نحوه کارکرد چراغ های راهنمایی و رانندگی و سرعت در محدوده درون شهری و برون شهری آشنا شدند.

وی گفت: با اجرای طرح همیاران پلیس تصادفات و ضایعات ناشی از آن به دلیل خطای انسانی کاهش یافته است.

وی به اجرای موفق طرح همیاران پلیس در استان اشاره کرد و افزود : همیاران پلیس به منظور کاهش تصادفات و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به خانواده خود تذکر می دهند.

446 هزار دانش آموز مازندرانی همیار پلیس و 40 هزار و 440 معلم، فرهنگ یار پلیس برای سفرهای نوروزی با پلیس همکاری می کنند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار