سخنرانی ترامپ در وزارت امنیت داخلی آمریکا

دونالد ترامپ با ایراد سخنرانی در وزارت امنیت داخلی آمریکا، به تشریح سیاست‌های دولت جدید این کشور پرداخت.

سخنرانی دونالد ترامپ در وزارت امنیت داخلی آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، با ایراد سخنرانی در وزارت امنیت داخلی آمریکا به تشریح سیاست‌های دولت جدید این کشور پرداخت. 

ترامپ خطاب به کارکنان وزارت امنیت داخلی آمریکا، گفت: وظیفه این نهاد اعمال قانون است؛ اما مدت‌های مدیدی است که به کارکنان و مأموران این سازمان اجازه داده نشده وظایف خود را انجام دهند. 

وی افزود: کشور بدون مرز، کشور محسوب نمی‌شود. آمریکا از همین امروز، کنترل مرزهایش را در اختیار خواهد گرفت. 

وی با اشاره به ساخت دیوار حائل میان آمریکا و مکزیک، اظهار داشت: شما خوب می‌دانید که وجود چنین دیواری بسیار ضروری بود. وی همچنین،مدعی شد این اقدام، باعث نجات جان افراد بسیاری در دو سوی مرز میان مکزیک و آمریکا خواهد شد. ترامپ در ادامه افزود: تقویت اقتصاد مکزیک به نفع آمریکا خواهد بود.    

رئیس‌جمهور جدید آمریکا همچنین تأکید کرد مهاجران غیرقانونی جنایتکار باید هرچه زودتر خاک آمریکا را ترک کنند. وی در ادامه، خواستار سه‌برابر شدن تعداد کارکنان اداره مهاجرت و گمرک این کشور شد. 

ترامپ از زمان ورود به کاخ سفید سیاست‌های سختگیرانه‌ و نژادپرستانه‌ای را در قبال مهاجران و پناهجویان ورودی به این کشور اتخاذ کرده است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار