قم؛

همایش سلامت سالمندان در قم

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم گفت: همایش بزرگ سلامت سالمندان فردا پنج‌شنبه در قم برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،محمد گلفشان رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم  اظهار داشت: همایش بزرگ سلامت سالمندان به همت هیئت پزشکی ورزشی استان قم و با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم اداره کل ورزش و جوانان استان قم فردا برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش که از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه هفتم بهمن در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار می‌شود ارائه آموزش‌های مهم و مؤثر در حوزه بهداشت و سلامت سالمندان در دستور کار قرار دارد و از همه سالمندان برای حضور در این همایش دعوت می‌شود.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم گفت: این همایش با حضور اساتید برجسته فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار می‌شود دکتر محمد حضوری رئیس کمیته تغذیه فدراسیون پزشکی ورزشی و هیئت پزشکی ورزشی استان قم در این برنامه سخنرانی خواهد کرد.

گلفشان بیان داشت: جواد ضیغمی مسئول کمیته روانشناسی هیئت پزشکی ورزشی استان قم و  محمد مشهدی متخصص حرکات اصلاحی دیگر سخنرانان این همایش هستند که موضوعاتی آموزشی در زمینه سلامت سالمندان را بیان خواهند کرد.

وی عنوان کرد: از ساعت ۸ صبح، تست فشار و قند خون توسط پزشکیاران هیئت پزشکی ورزشی استان قم به صورت رایگان در محل همایش انجام می‌شود و آغاز رسمی همایش از ساعت ۹ صبخ خواهد بود و تا ظهر به طول می‌انجامد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم تصریح کرد: توجه به مسائل پیرامون سلامت سالمندان با توجه به چالش‌های خاص دوران کهولت سن اهمیت زیادی دارد و به همین منظور هیئت پزشکی ورزشی در اقدام کم سابقه در این زمینه وارد عمل شده است

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی این همایش از طریق تبلیغات محیطی در سطح شهر انجام شده است، بیان کرد: هیئت پزشکی ورزشی به دنبال این است که با برگزاری برنامه های مختلف برای گروه های سنی  واجتماعی مختلف در راستای سلامت همه اقشار مردم گام بردارد.

گلفشان هدف اصلی این هیئت را آشنایی جامعه ورزش با علم و دانش روز عنوان کرد و افزود: علاوه بر این همایش  دوره‌های آموزشی گوناگونی برای اقشار مختلف برگزار می‌شود و در صورتی که این از این همایش پاسخ مورد انتظار دریافت شود نیز ادامه دار خواهد بود.

این همایش روز پنجشنبه هفته جاری از ساعت ۸ صبح در سالن همایش های شهرداری قم برگزار می شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.