قم؛

خدمات جمعیت هلال‌احمر منحصر به حوادث و ایام خاص نیست

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم با بیان اینکه تفکر جامعه بر این است که جمعیت هلال‌احمر تنها در ایام خاص و حوادث خدمات‌رسانی می‌کند، گفت:جمعیت هلال‌احمر برای جلوگیری از حوادث ، خدمات گسترده‌ای،ارائه می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ محمد گلفشان، امروز در دیدار مسؤولان و رابطین گزینش جمعیت هلال احمر کشور با آیت‌الله علوی گرگانی، با اشاره به وظایف و کارکردهای جمعیت هلال احمر اظهار کرد: هلال احمر با توجه به وظایف انسان‌دوستانه و بشردوستانه‌ای که دارد افرادی باید در آن خدمت کنند که با نیت خالص و عشق و دارای توان بالا باشند.

وی با اشاره به آمار پرسنل و نیروهای جمعیت هلال احمر در کشور تصریح کرد: بررسی آمار کشوری جمعیت هلال احمر نشان می‌دهد پرسنل کمتری نسبت به دیگر مجموعه‌های کشور در این جمعیت فعال هستند اما با توجه به عشق و پشتوانه‌ای که دارند ارائه خدمات غنی صورت می‌پذیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم به خدمات‌رسانی نیروهای هلال احمر در ایام اربعین به زائرین حسینی اشاره کرد و افزود: در این ایام با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده است خدمات شایسته و کاملی را به زائرین ارائه خواهیم کرد.

وی بخش‌های فعالیت جمعیت هلال احمر در کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: به جز ایام و مناسبت‌های خاص و کارکردهای ویژه جمعیت هلال احمر، این مجموعه در حوزه درمان، جوانان، داوطلبان و امداد در طول سال فعال است و خدمات به مردم ارائه می‌دهد.

گلفشان با بیان اینکه تفکر جامعه بر این است که جمعیت هلال احمر تنها در ایام خاص و حوادث خدمات‌رسانی می‌کند، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه فکر می‌کنند ما تنها در حوادث خدمت می‌دهیم، جمعیت هلال احمر برای جلوگیری از حوادث نیز خدمات گسترده‌ای را در کشور ارائه می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر در کشور تصریح کرد: در آینده نزدیک گزینش تعدادی از جوانان برای ورود به جمعیت هلال احمر را خواهیم داشت و در این راستا سعی داریم گزینش خوبی از افرادی داشته باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم اضافه کرد: افرادی که جذب هلال احمر می‌شود قرار است سال‌ها به مردم خدمت کنند و در این راستا باید دارای ویژگی‌های خاصی باشند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار