هفته بیستم لیگ برتر والیبال؛

شکست خانگی ارومیه‌ مقابل صالحین/ مدعیان همچنان روی نوار پیروزی

بیستمین هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال مردان ایران با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد.

شکست خانگی ارومیه‌ مقابل صالحین / مدعیان همچنان روی نوار پیروزیبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا، با برگزاری 6 دیدار در تهران ، ارومیه، اردکان، آمل و گنبد وارد هفته بیستم خود شد.

دو تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی در این هفته از مسابقات مقابل حریفان خود به برتری رسیدند. در این دو دیدار تیم بانک سرمایه 3 بر صفر موفق شد تیم راه عمران ساری را از پیش رو بردارد و تیم والیبال پیکان تهران 3 بر یک مقابل تیم هاوش گنبد به پیروزی رسید.

تیم کاله آمل در این هفته از مسابقات مقابل تیم والیبال شهرداری اراک به میدان رفت و موفق شد در این دیدار با حساب 3 بر یک به پیروزی دست پیدا کند. خاتم اردکان در این هفته از رقابت‌ها به مصاف تیم شهرداری تبریز رفت و موفق شد پس از هفته ها ناکامی به یک پیروزی شیرین مقابل حریفش دست پیدا کند. اردکانی‌ها در این مسابقه 3 بر صفر به پیروزی رسیدند.

تیم والیبال پارسه تهران هم در این هفته از مسابقات در ادامه کسب نتایج ضعیف، این بار در دیدار با تیم سایپا متحمل شکست شد تا دومین دیدار خانه والیبال هم با حساب 3 بر صفر پیگیری شود.

در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته بیستم تیم والیبال شهرداری ارومیه در خانه پذیرای صالحین ورامین بود. دیداری که 5 ست به طول انجامید و در نهایت تیم صالحین موفق شد 3 بر 2 به برتری رسیده و ارومیه را در خانه مغلوب کند. ورامینی‌ها چند هفته تن به شکست داده بودند و این هفته به یک پیروزی خوب دست پیدا کردند.

**نتایج کامل هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان به شرح زیر است:

کاله مازندران 3 –  شهرداری اراک یک
شهرداری ارومیه 2 – صالحین ورامین 3
خاتم اردکان 3 – شهرداری تبریز یک
هاوش گنبد یک – پیکان تهران 3
پارسه تهران صفر – سایپا 3
بانک سرمایه 3 - سازمان عمران شهرداری ساری صفر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار