محمودی: هدف ما صعود به پلی‌آف است/ نتوانستیم برنامه‌هایمان را در زمین پیاده کنیم

سرمربی تیم والیبال راه عمران ساری گفت: حریف ما نمایش بسیار مسلطی داشت و اجازه نداد که بتوانیم برنامه‌های خود را در زمین پیاده کنیم.

محمودی: هدف ما صعود به پلی‌آف است/ نتوانستیم برنامه‌هایمان را در زمین پیاده کنیمبهزاد محمودی در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از قبول شکست 3 بر صفر مقابل تیم بانک سرمایه در هفته بیستم لیگ برتر والیبال گفت: تیم بانک سرمایه نمایشی بسیار کم اشتباه و مسلط مقابل ما داشت و همین موضوع سبب شد نتوانیم در این مسابقه به اهدافی که داریم برسیم.

وی ادامه داد: با توجه به جایگاهی که تیم بانک سرمایه در جدول رده‌بندی دارد و از طرفی بازیکنانی که در این این تیم حضور دارند پیش‌بینی می‌شد کار سختی داشته باشیم. همینطور هم شد و ما در تمام طول مسابقه نتوانستیم خودمان را پیدا کنیم.
محمودی اضافه کرد: ما تیم حریف را تا حدودی آنالیز کرده بودیم اما متاسفانه شرایط به گونه‌ای پیش رفت که نتوانستیم برنامه‌های خود را در زمین مسابقه پیاده کنیم. در مجموع باید به تیم بانک سرمایه تبریک بگویم.

سرمربی تیم عمران ساری با اشاره به اینکه هدفش حضور در پلی‌آف است، گفت: تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم که بتوانیم در جمع 8 تیم راه یافته به پلی‌آف باشیم. هدف ما از ابتدا هم همین بود. باید در بازی‌های باقیمانده کم اشتباه ظاهر شویم و به پیروزی فکر کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار