صدور اولین پروانه استاندارد حلال

اولین پروانه استاندارد حلال در استان بوشهر برای فعالیت یک کشتارگاه طیور صادر شد.

صدور اولین پروانه استاندارد حلال
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل استاندارد استان بوشهر ظهر چهارشنبه در این آیین اظهار داشت: اعطای این نشان استاندارد برای اولین در استان بوشهر انجام می‌شود و امیدواریم در آینده شاهد افزایش تعداد این واحدها باشیم.

محمدرحیم بهره‌مند به روند دریافت نشان حلال اشاره کرد و ادامه داد: پروانه حلال یک استاندارد تشویقی است و در کشورهای اسلامی دارای جایگاه ویژه‌ای است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱.۵ میلیارد نفر در جهان مسلمان هستند، اضافه کرد: برخورداری از نشان حلال نقش بسیار مهمی در راهیابی به بازار کشورهای اسلامی خواهد داشت.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر بیان کرد: با دریافت نشان حلال بخش قابل توجهی از دغدغه‌های بازاریابی در کشورهای اسلامی و بین مسلمانان رفع می شود.

وی افزود: امیدواریم دریافت این نشان حلال در استان بوشهر راه را برای دیگر کشتارگاه‌ها برای دریافت این نشان و رسیدن به این استاندارد باز کند و در دیگر مصولات نیز شاهد دستیابی به این نشان باشیم.

در این نشست که با حضور معاون نظارت بر اجرای سازمان ملی استاندارد برگزار شد، نخستین استاندارد حلال استان بوشهر برای کشتارگاه جیان مرغ صادر شد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.