همدان؛

اصناف باید مواضع انقلابی و اسلامی خود را حفظ کنند

معاون سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به حفظ مواضع انقلابی اصناف اشاره کرد و گفت: اصناف باید این موقعیت انقلابی و اسلامی را حفظ کنند و از مواضع انقلابی جدا نشوند.

اصناف باید مواضع انقلابی و اسلامی خود را حفظ کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مصطفی رستمی در گردهمایی بسیجیان اصناف استان با تاکید بر جایگاه اصناف در انقلاب اسلامی اظهار کرد: به تعبیر امام خمینی (ره) و مقام رهبری اصناف بالاترین جایگاه در انقلاب اسلامی را دارند.

وی به نقش بازاریان در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرده و افزود: با توجه به مسئولیتی که در قبال فرامین امام خمینی(ره) و مقام رهبری داریم، باید محصولات داخلی عرضه شده و با تبلیغ جنس ایرانی از تولید حمایت شود و مسئول اتحادیه و اصناف و بازاریان همانطور که در تحقق انقلاب اسلامی حمایت کردند، در این امر هم حمایت کنند.

رستمی با تأکید بر امر آموزش به اصناف و بازاریان تصریح کرد: بسیج اصناف باید فقه بازار و معاملات اسلامی را با بازاریان آموزش داده و بازاریان را به کسب و کار حلال جذب کرده و فقه بازار و معاملات اسلامی را رعایت کنند.

وی با اشاره به سابقه حضور و حمایت بازاریان از علما در مواقع حساس سیاسی ایران مانند واقعه حرام دانستن تنباکو از سوی علما گفت: طراز اصناف و بازاریان در انقلاب اسلامی طراز حضرت خدیجه با پیامبراکرم (ص) است.

رستمی به حفظ مواضع انقلابی اصناف اشاره کرد و گفت: اصناف باید این موقعیت انقلابی و اسلامی را حفظ کنند و از مواضع انقلابی جدا نشوند.

انتهای پیام/ خ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار