افشاردوست: به توافق به استويچف اميدواريم

دبير فدراسيون واليبال ايران گفت: گزينه بلغارستانی تيم ملی واليبال به ايران آمده تا امكانات و زيرساخت‌های واليبال را بررسی كند.

محمود افشاردوست در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سفر «رادوستين استويچف» به ايران، گفت: گزينه سرمربیگری تيم ملی ايران امروز جلسه‌ای با محمدرضا داورزنی داشت و قرار است عصر امروز بازديدی از دو باشگاه سايپا و پيكان داشته باشد و روزهای آينده موضوعات ديگری را هم مورد بررسی قرار دهيم.

وي ادامه داد: اين مربی بلغارستانی فردا از كمپ تيم‌های ملی ديدن خواهد كرد و روز چهارشنبه هم ليگ برتر واليبال ايران را از نزديك تماشا می كند تا عملكرد بازيكنان تيم ملی در تيم‌های باشگاهی شان را ببيند.

افشاردوست درباره اين كه اين مربی تضمينی درباره درخشش تيم ملی در المپيك نمی هد، خاطر نشان كرد: اين مربی در مذاكرات قبلی عنوان كرده بود كه دادن اين ضمانت سخت است اما ما از وی خواستيم كه پس از ديدن پتانسيل واليبال ايران تصميم گيری كند و در همين راستا هم او را به كشورمان دعوت كرديم.

دبيركل فدراسيون واليبال افزود: استويچف قرار است تمام امكانات زيرساختی واليبال ايران را مشاهده و بررسی كند و همچنين بازيكنان جوانان و نوجوانان را آناليز كند تا با تماميت پتانسيل واليبال ايران آشنا شود.

افشاردوست درباره ميزان اميدواری فدراسيون واليبال از عقد قرارداد با اين مربی گفت: قطعا به اين قضيه اميدوار هستيم اما بايد ديد مذاكرات ما در اين 5 روز به چه شكل پيش می رود.

وی درباره «كولاكوويچ» مربی صربستانی كه از او به عنوان گزينه ديگر نيمكت تيم ملی ياد می شود، گفت: اولويت ما استويچف است، اگر با اين مربي به توافق نرسيم مذاكرات خود را با دومين گزينه ادامه خواهيم داد.  


انتهای پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار