مدیر عامل تیم والیبال هنرمندان:

تیم والیبال هنرمندان قدمت 15 ساله دارد

بهمن سلطانی 15 سال قبل تیم والیبال هنرمندان را تشکیل داد.

مدیر عامل والیبال هنرمندان : از کانادا و انگلستان دعوت نامه برای بازی داریمبهمن سلطانی در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: تیم والیبال هنرمندان نزدیک به 15 سال است که تشکیل شده است. در این مدت در کشور انگلستان در تورنومنت 4 جانبه شرکت کردیم و قهرمان شدیم . تقریبا 90 درصد بازیگران در این تیم آمده اند و بازی کرده اند. چون هنرمندان در این تیم قراردادی نمی بندند و فقط به صورت دلی و برای امور خیریه بازی می کنند.

وی افزود : این تیم را جمع کردن بسیار سخت است ، چون هنرمندان همه مشغول به کار هستند اما چندین سال است که روزهای یکشنبه در خانه والیبال جمع می شویم. تقریبا 2 سال که هزینه های این تیم توسط بازیکنانش پرداخت می شود تا بتوانیم تیم را سرپا نگه داریم اما مطمئنا با وجود حامی مالی شرایط بهتر خواهد شد.

سلطانی در پایان گفت: حضور در مسابقات جهانی بسیار کار سختی است و باید رایزنی های خوبی داشته باشیم ما فقط در سطح کشور این کار را انجام می دهیم اما اگر کشوری این موضوع را پیگیری کند ما استقبال می کنیم . البته از کشور کانادا و انگلستان هم پیشنهاد برای بازی دوستانه داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار