نفر چهارم قویترین مردان ایران:

اگر قویترین مردان نمی رفتم حتما والیبالیست می شدم

آیدین خطایی نفر چهارم قویترین مردان ایران این روزها در کنار ورزش اصلی خود در تیم والیبال هنرمندان نیز فعالیت دارد.

آیدین خطایی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: در قالب تیم هنرمندان بعضی مواقع بازی کردن بسیار لذت بخش است.زمانی که با دوستان جمع می شویم و والیبال بازی می کنیم هم روحیه مان عوض می شود و هم دوستان را میبینیم و البته اگر به قویترین مردان نمی رفتم حتما والیبالیست خوبی می شدم. والیبال یک نوع ورزش هوازی است و برای بدن بسیار خوب و مفید و می تواند سرعت و تحرک را بالا ببرد. من دروازه بان فوتبال پرورش اندام هم هستم اما والیبال چیز دیگری است.

وی افزود : رشته قویترین مردان بسیار سخت است و خیلی ها دوست دارند بیایند و قدرت خود را به نمایش بگذارند اما فقط با گزینش و انتخاب می توانند این رشته را انجام دهند و شاید از بین هزاران نفر فقط 20 نفر انتخاب شوند. واقعا رشته ای است که هر کسی نمی تواند انجام بدهد و هر رشته ای برای خود سختی دارد.همانطور که من نمی توانم وزنه برداری و فوتبال را به خوبی انجام بدهم آنها هم نمی توانند مثل ما حرفه ای قویترین مردان را انجام دهند.

خطایی در پایان گفت: هر فردی باید به رشته ای برود که علاقه مند آن است . من از بچگی عکس های بدنساز ها را جمع می کردم و عاشق این رشته بودم . قشر هنرمند و ورزشکار به خوبی همدیگر را درک می کنند چون هر دو با محیط و مردم در ارتباط هستند و می توانند کار جمعی را هم خوب انجام بدهند.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار