افشاردوست: نمی دانم چه كسی جانشين داورزنی ‌می شود/ما همه سرباز واليبال هستيم

دبيركل فدراسيون واليبال ايران درباره رفتن داورزنی به وزارت ورزش گفت: نمی دانم چه كسی جانشين داورزنی در فدراسيون خواهد شد.

محمود افشاردوست در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حكم وزارت ورزش و جوانان كه محمدرضا داورزنی را به عنوان معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی معرفی كرده است، گفت: پس از حضور سلطانی‌فر در وزارت ورزش این موضوع محتمل به نظر می‌رسید اما من هم از شنیدن این خبر شوكه شدم.

وی ادامه داد: زمانی كه صحبت‌هایی مبنی بر رفتن داورزنی به وزارت ورزش مطرح بود من بارها از وی خواستم كه تا سال 2020 در والیبال بماند. با این حال تصمیمی كه گرفته شده است برای همه قابل احترام است. هرچند جای داورزنی در والیبال خالی خواهد شد.

افشاردوست درباره این مطلب كه فكر می‌كند چه كسی سرپرست فدراسیون والیبال خواهد شد، گفت: من نمی‌توانم هیچ‌ پیش‌بینی‌ای در این رابطه داشته باشم. باید دید تصمیم وزارت ورزش در این باره چه خواهد بود.

دبیر كل فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال كه تا چه حد برای خود شانس نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون را قائل است، گفت: باید دید چه پیش می‌آید. همه ما سربازان ورزش و والیبال هستیم و در هر جبهه‌ای كه فعالیت كنیم هدفمان ارتقا، رشد و پیشرفت والیبال است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار