تعداد تخت‌های بیمارستان زینبیه افزایش می‌یابد

فرماندار دشتی از افزایش دو برابری تعداد تخت‌های بیمارستان زینبیه خورموج در کوتاه مدت خبر داد.

تعداد تخت‌های بیمارستان زینبیه افزایش می‌یابد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو صبح دوشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات بهداشت و درمان شهرستان دشتی اظهار داشت: در چند سال اخیر با عنایت ویژه دولت و استاندار بوشهر اقدامات خوبی در بخش بهداشت و درمان در سطح شهرستان صورت گرفت که با این اقدامات برخی از عقب‌ماندگی‌های گذشته جبران شد، هر چند تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله است.

وی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از طرح‌های موفق دولت تدبیر و امید بود که رضایت‌مندی خوبی در جامعه شاهد هستیم و با اجرای این طرح اعتماد مردم به مراکز دولتی و بیمارستان‌ها افزایش پیدا کرد.

مهرجو با بیان اینکه مردم طعم و مزه این طرح را چشیده‌اند، یادآور شد: در گذشته عقب‌ماندگی‌های شدیدی در حوزه بهداشت و درمان وجود داشته که علی‌رغم این همه اقدامات مطلوب ولی هنوز رضایت‌مندی از آنها شاهد نیستم.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات صورت گرفته در کوتاه مدت تعداد تخت های بیمارستان زینبیه خورموج دو برابر افزایش پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده به‌زودی نیز دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان زینبیه خورموج نصب خواهد شد.

فرماندار دشتی با تاکید بر لزوم ارائه بهترین خدمات به مردم، تصریح کرد: مردم این شهرستان باید دستاوردهای نظام سلامت را بیشتر احساس کنند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.