100 هکتار از شهرک‌های صنعتی به سرمایه‌گذاران واگذار می شود

فرماندار شهرستان دشتی گفت: زیر ساخت‌های شهرک صنعتی شهرستان دشتی در 100 هکتار آماده واگذاری به سرماه‌گذاران است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو در نشست بررسی مسائل و مشکلات صنعت و معدن شهرستان دشتی اظهار داشت: 25 درصد معادن استان بوشهر در شهرستان دشتی قرار دارد.

فرماندار شهرستان دشتی گفت: فرصتی که در پسا برجام اتفاق افتاد بستر خوبی برای سرمایه‌گذاری داخلی خارجی در شهرستان مهیا شده است.

وی با بیان اینکه کار مطالعاتی دو معدن جدید در دشتی تا پایان امسال اجرا می‌شود افزود: باید از سرمایه‌گذار بخش خصوصی در زمینه اکتشافت معادن بیتومین(قیر طبیعی) و فسفات حمایت کنیم.

مهرجو با بیان اینکه توجه ویژه به حوزه معدن ‌از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و تاکید دولت تدبیر و امید است تاکید کرد: صنایع معدنی جزو صنایعی است که می‌تواند باعث ایجاد اشتغال و تولید صنایع مختلف پایین دستی شود.

مهرجو تصریح کرد: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حمایت رئیس جمهور از این حوزه می‌توانیم این انتظار را داشته باشیم که در سال‌های آینده توجه ویژه‌ای به این بخش مهم ‌اشتغال‌زا خواهد شد.

فرماندار دشتی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های شهرک صنعتی در 100 هکتار آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است.

وی افزود: با توجه به اینکه با موجی از دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاهی روبه‌رو هستیم باید از فرصت به دست آمده پس از برجام استفاده کرد که این امر باعث رشد اقتصادی و رفع بیکاری در جامعه خواهد شد.

مهرجو گفت: کشاورزی نقش مهمی در صادرات غیرنفتی و غیرمعدنی دارد که این شهرستان دارای ظرفیت‌های خوبی است و می‌توان در این بخش با همراه کردن پیوست فرآوری محصول جایگاه ویژه‌ای در بخش در کشور داشته باشیم.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.