کرمانشاه؛

فرزندان نیازمند از حمایت پدران معنوی بهره مند می شوند

سرانه کمک پرداختی حامیان نیکوکار به هر یتیم ماهیانه ۱۳۰ هزار تومان و سرانه کمک پرداختی به هر خانوارمحسنین ۶۲ هزار تومان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛غلامرضا نصوری، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه هفت هزار و ۷۸۹ یتیم و فرزند خانوارهای مشمول طرح محسنین در استان از حمایت پدران معنوی بهره مند می شوند، گفت: هم اکنون پنج هزار و ۳۰۹ یتیم و دو هزار و ۴۸۰ نفر از فرزندان خانوارهای محسنین دارای حامی هستند.

نصوری با تاکید بر اینکه ۲۹ هزار حامی خیر حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در استان کرمانشاه را برعهده دارند، اظهار کرد: نزدیک به ۲۴ هزار حامی از ایتام و پنج هزار حامی نیز از فرزندان محسنین در استان حمایت می کنند.

حامیان از ابتدای سال ۹۵ تا پایان آذر ماه، ۷۵ میلیارد و ۸۰۹ میلیون ریال به ایتام و خانوارهای مشمول طرح محسنین اهدا کرده اند.شناسنامه های نیازمندی ایتام و فرزندان محسنین در اختیار کمیته امداد است، به همین جهت نیکوکارانی که تمایل به حمایت از ایتام و خانوارهای محسنین دارند می توانند به دفاتر کمیته امداد شهرستان ها مراجعه و در این طرح های خداپسندانه شرکت کنند.


انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار