ارومیه؛

ایجادطرح تحول نظام سلامت یک تحول بنیادی در حوزه سلامت

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره)مهاباد، از روند اجرای پروژه های در حال اتمام آن بیمارستان بازدید نمود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گفت:این پروژه ها در راستای اجرای برنامه تحول نظام سلامت شامل ساختمان کلینیک ویژه به مساحت 1800 هزار متر مربع در ۳ طبقه و اعتبار 40 میلیارد ریال، مرکز تشخیص و درمان بیماران سرطانی و اعتبار 15 میلیارد ریال،13 تخت LDR بخش بلوک زایمان با صرف اعتبار 18 میلیارد ریال و بخش در حال احداث اورژانس با اعتبار اولیه حدود 8 میلیارد ریال آن بیمارستان است.

دکتر افشانی گفت: بی‌شک توسعه پایدار هر کشوری در گروی توجه ویژه به حوزه سلامت است به همین منظور توجه به حوزه بهداشت و درمان و سلامت جزو سیاست‌های اصلی دولت محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت:این طرح یک تحول بنیادی در حوزه سلامت است که در شهرستان مهاباد در هر دو حوزه بهداشت و درمان همزمان با سراسر کشور به اجرا درآمد و شاهد تغییر سیما و افزایش فضای فیزیکی در هردو حوزه بودیم.

ایجادطرح تحول نظام سلامت یک تحول بنیادی در حوزه سلامت

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در این بازدید گفت: با سرعت گرفتن پیشرفت کار از سال گذشته تا کنون، پروژه های فوق پیشرفت قابل توجهی داشته است و پیش بینی می شود بخش بلوک زایمان با رفع مشکل گرمایشی و مرکز تشخیص و درمان بیماران سرطانی با پیشرفت فیزیکی 95 درصد در دهه فجر سالجاری آماده شروع به کار باشندهمچنین کلینیک ویژه تخصصی با پیشرفت فیزیکی 85 درصد تا پایان سال و بخش اورژانس نیز با واگذاری سازه اسکلتی به پیمانکار جدید جهت انجام عملیات نازک کاری و زیبا سازی در سال 96 آماده بهره برداری باشند.

دکتر مرزنگ گفت: هدف اصلی طرح تحول نظام سلامت افزایش رضایت مندی گیرندگان خدمت یعنی مردم می باشد و همچنین دریافتی مناسب ارائه دهندگان خدمت که پزشکان و پرستاران از لحاظ تعرفه درمانی می باشد.

شایان ذکر است، اعتبارات این پروژه ها از محل اعتبارات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تامین میشود.

ایجادطرح تحول نظام سلامت یک تحول بنیادی در حوزه سلامت

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.