تجهیز بلوک زایمانی بیمارستان شهید راثی شاهیندژ

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ از تجهیز و راه اندازی بلوک زایمانی بیمارستان شهید راثی شاهین دژ خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛دکترجبارزاده گفت: با تلاش مسئولین شبکه و حمایتهای ریاست دانشگاه و معاونت درمان این بخش بازسازی ، تجهیز و راه اندازی گردید. وی اظهار نمود : در اجرای طرح تحول نظام سلامت و ارتقاء هتلینگ بخشهای بیمارستانی بخش زایمان یکی از هدفهای ارتقاء سلامتی و افزایش زایمانهای طبیعی و انجام زایمان فیزیولوژیک بود که با یاری خداوند و همت مسئولین این امر در بیمارستان این شهرستان محقق گردید و مادران باردار با آرامش خاطر با توجه به زیباسازی بخش مربوطه دوره زایمان و هم چنین دوره نقاهت خود را سپری خواهند نمود.

وی افزود: روزانه بیش از 15مادر باردار از امکانات این بخش استفاده می نمایند و به دنبال راه اندازی این بخش همکاران مرکز بهداشت کلاسهای آموزشی زایمان فیزیولوزیک را در سطح شهر مورد اجرا قراردادند که هدف از اجرای این طرح کاهش زایمان پرخطر و کاهش سزارین می باشد.

مدیرشبکه بهداشت ودرمان شاهین دژتاکید نمود: با توجه به عوارض ناشی از سزارین هدف ما فرهنگ سازی زایمانهای طبیعی بوده و امید واریم مادران باردار نیز در این امر مهم همکاری لازم را بعمل آورند.

لازم به ذکراست فرماندار شهرستان بوکان نیز از امکانات و تجهیزات بخش مربوطه بازدید بعمل آورد و در این بازدید از نحوه ارائه خدمات بلوک زایمانی اظهار رضایت نمود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.