دکتر کبیری در جمع اعضای شورای شهر:

حل کردن مشکلات بهداشت و درمان شهرستان خوی در الویت اصلی قرار دارد

نماینده شهرستان های خوی و چایپاره گفت: حل کردن مشکلات بهداشت و درمان شهرستان خوی در الویت اصلی قرار دارد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛نماینده شهرستان های خوی و چایپاره گفت: وفاق، همفکری و همگرایی مسئولان شهرستان خوی برای خدمت رسانی به مردم مثال زدنی است و من خودم را علاوه بر نمایندگی مردم در مجلس، عضو شورای شهر هم می دانم چون معتقدم بخش اعظمی از مشکلات را می توان از طریق شورای شهر و شهرداری حل کرد.
سیدتقی کبیری،دراين جلسه  از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خوی خواست، مسائل و مشکلات و راهکارهای خود را به صورت مکتوب در قالب طرح به وی ارائه دهند تا از طریق مجلس پیگیری نماید و افزود: ارتباط بین نماینده و شورای شهر هر قدر بهتر و بیشتر باشد، نهایتاً به نفع شهرستان خواهد بود.
وی، از تخصیص بودجه ای ویژه برای پروژه های نیمه تمام شهرهای مرزی خبر داد و تصریح کرد: امیدوارم سهم خوی از این اعتبار، گرهی از مشکلات شهر را باز کند.
کبیری، تمام دستاوردهای خود در ۸ماه گذشته را مرهون عنایت ویژه خداوند دانست و گفت: در طول این مدت با حداکثر توان در رفع مشکلات شهرستان های خوی و چایپاره تلاش کرده به طوری که نام نماینده خوی و چایپاره از نظر آمار و ارقام و حضور فعال در مباحث، در لیست ۳۰نماینده اول مجلس قرار دارد.
نماینده شهرستان های خوی و چایپاره، موضوع بهداشت و درمان و آب را در اولویت برنامه های خود اعلام کرد و اذعان داشت: توسعه پایانه مرزی خوی در دست اقدام می باشد و برای توسعه جاده قطور هم ردیف استثنایی از بودجه ملی اخذ شده و به زودی خبرهای خوشی هم برای مرزنشینان محروم و زحمتکش در بحث صادرات فرآورده های نفتی خواهیم داشت.

وی، اخذ همزمان مجوز ایجاد دانشکده علوم پزشکی و موافقت اصولی آن را توفیقی خواند که نصیب مردم منطقه شده است و افزود: الان هم در حال رایزنی برای اخذ اعتبارات لازم برای این دانشکده هستیم.

گفتنی است در آغاز این نشست، فتحی رئیس شورای اسلامی شهر خوی گزارشی از فعالیت های این شورا و شهرداری خوی را به نماینده شهرستان های خوی و چایپاره ارائه داد و در ادامه، مهندس اکبرزاده شهردار خوی و چهره آرا و جعفرزاده چهراقی از اعضای شورای اسلامی شهر خوی، درخواست ها، نکته نظرات و پیشنهادات خود را با دکتر کبیری در میان گذاشتند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.