با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور

افتتاح مرکز نگهداری کودکان فرشتگان زینبی زاهدان

مرکز نگهداری کودکان ۳ تا ۶ سال فرشتگان زینبی با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور و معاون وزیرتعاون ،کار و رفاه اجتماعی در زاهدان به بهره برداری رسید. .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،  محسنی بندپی رییس سازمان بهزیستی کشور درایین افتتاحیه اعتبار هزینه شده برای این مرکز 150 متر مربعی را  ۴۰میلیون تومان اعلام کرد . 

 محسنی بندپی افزود: در حال حاضر ۱۰ کودک  شامل ۳ دختر و۷ پسر در این مرکز پذیرش شده اند.  

رییس سازمان بهزیستی کشور از  مرکز نگهداری نوزادان و شیرخوارگان حضرت علی اصغر و اولین مرکز ترک اعتیاد کودکان زیر ۱۸سال زاهدان نیز بازدید کرد.

در مرکز نگهداری نوزادان و شیرخوارگان حضرت علی اصغر، از 15   نوزاد  و کودک  زیر ۳سال  نگهداری می شود.

مسئول مرکز ترک اعتیاد سرای امید نیز گفت: این مرکز از دیماه سال ۹۳ با پذیرش ۸۲ کودک آغازبکارکرد و در حال حاضر نیز۱۱ کودک پسر دراین مرکز نگهداری میشوند.

نخعی افزود: این مرکز با کمک بخش خصوصی برای کودکان زیر ۱۸سال استان راه اندازی وتجهیز شده  وتاکنون برای درمان ونگهداری کودکان ۲۸۰میلیون تومان هزینه شده است.

همچنین اولین خانه سالمندان زاهدان  باهمت بخش خصوصی و با ظرفیت بیست نفر باحضور معاون وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

در این مرکز  که ظرفیت پذیرش 20 نفر را دارد،یک روانشناس، یک پرستار، یک فیزیوتراپ و یک خدمه به سالمندان خدمت رسانی می کنند و برای تجهیز وراه اندازی آن۴۰ میلیون تومان نیز هزینه شد.
 انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.