زاهدان؛

افتتاح یک مرکز فنی و حرفه ای خیری در زاهدان

یک مرکز فنی و حرفه ای خیری دهه فجر در زاهدان افتتاح می شود.

افتتاح یک مرکز فنی و حرفه ای خیری در زاهدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛  مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: یک مرکز فنی و حرفه ای خیری ویژه بانوان و آقایان همزمان با دهه فجر در زاهدان راه اندازی می شود.

محمد جهانتیغی گفت: این مرکز به همت موسسه خیری محسنین ساخته شده است.

وی ادامه داد: در این مرکز در رشته های طراحی دوخت لباس سنتی بلوچ، رایانه و لوله کشی گاز تجاری و خانگی به علاقه مندان آموزش داده می شود.

وی برپایی نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی کارآموزان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای حاشیه شهر زاهدان، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری کلاس های آموزشی و جشنواره مد و لباس را از جمله برنامه های دیگر دهه فجر عنوان کرد.

وی گفت: همچنین راه اندازی گروه های خدمت رسانی در حاشیه شهر و دعوت از افرادی که در انقلاب حضور داشته اند با هدف مرور خاطرات برای کارآموزان از دیگر برنامه های این دهه خواهد بود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای بزرگداشت دهه فجر تجلی گر یاد و خاطره مبارزان عرصه ظلم و استکبارستیزی است.

وی افزود: امسال برنامه ریزی در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با رویکرد دعوت مردم به حضور همه جانبه در انتخابات صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار