ساری؛

بابلسر میزبان کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم

کنگره علمی بین المللی شهدای مدافع حرم مهر ماه سال آینده به میزبانی بابلسر برگزار می شود.

بابلسر میزبان کنگره بین المللی شهدای مدافع حرمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی صادق مقدسی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران امروز در نشست با اعضای کنگره علمی بین المللی شهدای مدافعان حرم در ساری با اشاره به اینکه این شهدا هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی محافظت کردند گفت : این کنگره مهر ماه 96 به میزبانی مازندران در بابلسر برگزار می شود .

وی به عنوان دبیر اطلاع رسانی و تبلیغات کنگره علمی بین المللی شهدای مدافع حرم است افزود : این کنگره به منظور تبیین نقش شهدای مدافع حرم در تقویت وحدت شیعه و سنی و همچنین دفاع از مظلومین به عنوان یکی از آرمانهای انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش های اسلامی برگزار خواهد شد .

بلباسی مسئول بسیج اساتید استان و دبیر کمیته اجرایی این کنگره همچنین در این نشست گفت :مقاله هایی با عناوین توسعه خط مقاومت برابر استکبار جهانی به دبیرخانه این کنگره ارسال خواهد شد .

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
طاهر صفرپور مرکیه
۱۶:۲۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
باسلام و عرض ادب
نظر به این که اینجانب، دانش آموختۀ ارشد زبان و ادبیات فارسی هستم خواهان ارسال مقاله به همایش بین المللی مدافعان حرم هستم. لطفا راهنمایی بفرمایید چگونه می توانم به شیوه نامۀ ارسال مقاله دسترسی پیدا کنم ؟
آخرین اخبار