ساری؛

علما و روحانیان از پیشگامان نهضت اسلامی ایران

اهداف والای انقلاب اسلامی در آستانه دهه مبارک فجر بازخوانی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران دیروز در همایش بصیرت انقلابی روحانیان شهرستانهای بخش مرکزی مازندران در قائم شهر علما و روحانیان را سفیران نور و معنویت و از پیشگامان نهضت اسلامی ایران دانست و در آستانه دهه مبارک فجر وظائف وعاظ را در بازخوانی اهداف والای انقلاب اسلامی بسیار مهم بیان کرد.

وی افزود: حفظ و نگهداشتن انگیزه های دینی و معنوی، وحدت کلمه ، فرهنگ ولایت مداری و بصیرت ، حضور مداوم در صحنه ، ثابت قدمی و پافشاری بر اصول انقلاب و مقاومت، استکبار ستیزی ، فرهنگ تواصیح به حق و صبر و توسل به آل و الله را از مصادیق شکر نعمت انقلاب اسلامی بر شمرد.

امام جمعه موقت تهران ولایت فقیه را ستون مستحکم خیمه انقلاب اسلامی نام برد و گفت: عزت و عظمت جمهوری اسلامی به برکت ولایت و رهبری و پیروی ملت از ولایت هست و در تحقق این اصل ، مهم فرهنگ ولایت مداری است نه ولایت شعاری که هیچ ارزشی ندارد.

حجت السلام والمسلمین معلمی امام جمعه قائم شهر نیز حاکمیت الهی ولایت فقیه را ودیعه الهی بیان کرد و گفت: پرهیز از اشرافی گری و استکبار ستیزی و استقلال طلبی از ماهیت واقعی این نظام اسلامی است .

دراین همایش امامان جمعه و جماعات مساجد شهرستانهای مرکزی مازندران و مسئولان ارشد ادارات کل تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه و سپاه کربلای مازندران حضور داشتند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار