همدان؛

قیمت گوشت قرمز به 44 هزار تومان رسید

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از کاهش قیمت گوشت قرمز در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ مهدی نجفیان گفت: قیمت گوشت کشتار شده از 49 هزار تومان به 44 هزار تومان رسید اما هنوز به قیمت مطلوب نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه اگر اتحادیه دامداران با اتحادیه قصابان قراداد منعقد کند، قیمت گوشت متعادل خواهد شد ادامه داد:  قیمت گوشت قرمز در سطح کشور کاهش یافته است اما در شهر همدان در اینباره از سوی قصابان مقاومت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اتحادیه دامداران برای تأمین دام مورد نیاز قصابان با قیمت مناسب اعلام آمادگی کرده و قراردادی را نیز تهیه کرده اما با اتحادیه قصابان هنوز به تفاهم نرسیده است.

نجفیان با بیان اینکه در حال حاضر قیمت دام زنده بین 1000 تا 1500 تومان کاهش یافته است، اظهار داشت: قیمت هر کیلوگرم ران و سردست بین 42 تا 43 هزار تومان، نرمه گوسفندی 46 هزار تومان و مخلوط گوسفندی 33 هزار تومان است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: هر کیلوگرم گوشت گوساله 31 هزار و نرمه گوساله 36 هزار تومان است.

وی به واردات گوشت گرم از ارمنستان و گرجستان اشاره کرد وادامه داد: شرکت پشتیبانی دام  از ارمنستان و گرجستان گوشت گرم با قیمت 31 هزار تومان وارد استان تهران کرده اما در حال حاضر به استان همدان نیامده است.

وی اضافه کرد: قیمت گوشت منجمد در بازار 24 هزار تومان است، همچنین گوشت منجمد برزیلی بزودی وارد همدان می شود که البته در اسفند و روزهای پایانی سال توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابدیان زیدی
۱۸:۵۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۵
گندوم استان های دیگر به درد پوخت کیک وشیرین پزی می باشد .