حسین طبیب نژاد؛

مدیر غیر بومی دریانوردان در حال بومی ستیزی است

حسین طبیب نژاد سرپرست تیم فوتبال ساحلی دریانوردان گفت:فعلا فقط اندکی از حرفهایم راخواهم زد و مابقی در آینده مطرح می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، وی در این باره گفت: اول اینکه آقای مدیر غیربو.می ما مشکلش با بومی هاست،نگاهی به مشکلات  اول فصل تیم چمنی آنها انداخته شود و برخوذرد ها با دلگرم و مفتخر را ببینید ،دیگر همه چیز مشخص است!
 
سرپرست درانوردان پارس جنوبی افزود: پروژه تغییر کادر فنی از برج 11 سال گذشته کلید خورده بود و دوستان می خواستند کاپیتان تیم ملی را جایگزین پر افتخار ترین سرمربی تاریخ فوتبال ساحلی ایران کنند که موفق نشدند. کجای دنیا سرمربی موفق را کنار می گذارند ؟ سرمربی بعد از قهرمانی یا استعفا می دهد تا خاطره شیرین جام در ذهن ها بماند یا می ماند و کارش را می کند.

طبیب نژاد ادامه داد: مگر صاحبخانه را از خانه اش بیرون می کنند؟این را هم اضافه کنم بنده خدا مسلم جوانی کرده و هدف آوردن دوست غیر بومی آقایان است و لا غیر..

حسین طبیب نژاد تصریح کرد:حرف برای گفتن زیاد دارم که به وقتش همه را خواهم گفت،ولی مردم استان ما بدانند مدیر غیر بومی در حال بومی ستیزی است.ما هم کارمان را بلد هستیم و تا روز آخر همه تلاش خود را خوهیم کرد.برای این تیم خون دلها خورده ایم و زندگی من و برادرم در این راه سپری شد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.