بهرام رضاییان؛

مسیگر را دو سال زیر نظر داشتیم

تغیر و تحولات نیمکت تیم فوتبال ساحلی دریانوردان پارس جنوبی در 24 ساعت گذشته با حواشی و واکنش های متفاوتی همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بهرام رضاییان مدیر عامل این باشگاه در گفتگو با خبرنگار فوتبال بوشهر پیرامون تصمیم به جابجایی کادر فنی پرافتخارترین تیم ساحلی ایران اینگونه توضیح داد:ابتدا باید از زحمات عباس طبیب نژاد  سرمربی تیم ما که از خاک خورده های ورزش استان است ،تشکر کنم.این تصمیم به هیچ عنوان منکر توانایی ایشان نبوده و نیست و تنها بر اساس دیدگاه و سلیقه خودمان مسلم مسیگر را به عنوان سرمربی معرفی کرده ایم.
 
رضاییان در ادامه گفت: یک غریبه را که وارد نکرده ایم،نزدیک به دو سال روی مسیگر به عنوان نماد فوتبال ساحلی استان و ایران نظر داشتیم تا به این نتیجه رسیدیم وی با کوله باری از تجربه می تواند دانش و تجربیات سالها فوتبالی خود را در اختیار جوانان استان قرار دهد.مسیگر کاپیتان تیم بوده در سالهای گذشته و به خوبی از جو فوتبال ساحلی با خبر است.به وی گفتیم برای ایجاد یک اکادمی فوتبال ساحلی نه تنها در بوشهر بلکه سراسر استان برنامه ریزی کند تا فوتبال ساحلی در شهرهای مختلف استان رونق بگیرد.
 
مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی تصریح کرد: هیچ کینه و خدای نکرده سلیقه شخصی در تصمیم ما دخیل نبوده و همین شب گذشته به اخوی عباس طبیب نژاد اعلام کردیم عباس آقا به عنوان مدیر فنی و مشاور کنار تیم باشد و هیچ مشکلی بابت این موضوع نداریم.اگر بحث جابجایی بود ،فصل گذشته کادر فنی ما که استعفا دادند موافقت میکردیم اما در آن مقطع از آنها حمایت کردیم که شکر خدا تیم هم قهرمان شد.
 
بهرام رضاییان در خاتمه گفت:فوتبال ساحلی بوشهر هم اکنون یک قطب بزرگ در سطح کشور است و میخواهیم یک شرایط خوب را با برگزاری اولین تورنمنت بین المللی فوتبال ساحلی ایران در ره پیش قدم باشیم.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.