بهترین دروازه بان شوت گیر لیگ برتر چه کسی است؟

با بررسی و تحلیل عملکرد دروازه بانان شاغل در لیگ برتر انگلیس،شوت گیرترین دروازه بانان رتبه بندی شدند.

آژانس جهانی World in Motion که در زمینه فوتبال فععالیت می کند با بررسی واکنش دروازه بانان به شوت ها و همچنین با در نظر گرفتن میزان دشواری شوت ها، اقدام به رتبه بندی دروازه بانان 6 تیم اول لیگ جزیره کرده است.

بررسی های این آژانس نشان می دهد که  در میان دروازه بانان 6 تیم بالای جدول لیگ برتر ،داوید دخیا دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد در حال حاضر بهترین شوت گیر است.

بر اساس بررسی هایی که رئیس بخش تحقیقات این نهاد جهانی انجام داده در بخش واکنش به شوت ها(شامل گل خوردن، جمع کردن توپ در یک مرحله، یا در دو مرحله، مشت کردن به منطقه امن یا خطرناک ) هوگو لوریس از تاتنهام بهترین عملکرد را داشته و پس از او داوید دخیا از منچستریونایتد و پیتر چک از چلسی در رتبه های دوم و سوم قرار دارند و مینوله و کورتوا و براوو و کاریوس در رده های بعدی هستند.

دربخش دشواری شوت ( شامل قدرت شوت، فاصله محل شوت تا دروازه، مقصد شوت و این که آیا دید دروازه بان سد شده بود یا نه)،کورتوا از چلسی با دشوارترین شوت ها مواجه بوده و پس از او داوید دخیا و کاریوس،مینوله  (هر دو از لیورپول) و چک قرار دارند.

بنابراین گزارش با ترکیب این دو فاکتور داوید دخیا با مهار 74 درصد از شوت ها بهترین دروازه بان شوت گیر محسوب می شود و پس از او کورتوا با 67 درصد و لوریس با 64 درصد در جای دوم و سوم قرار دارند.
در این رده بندی در بین تیم های بالای جدول، براوو که من سیتی او را با کلی امید به خدمت گرفت و بخاطر او جو هارت را به تورینو منتقل کرد، ضعیف ترین عملکرد را داشته است،او فقط 28 درصد شوت ها را مهار کرده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.