3 تغییر عجیب در قوانین فوتبال لیگ جزیره

قانون محرومیت بازیکنان لیگ برتر انگلیس تغییر کرد

قانون کارت زرد و محرومیت در لیگ برتر انگلیس به طرز عجیبی تغییر کرده است و دیگر بازیکنان با دریافت 5 کارت زرد محروم نمی شوند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از د سان، اتحادیه فوتبال انگلیس قانون محرومیت بازیکنان پس از گرفتن کارت زرد را تغییر داد. به این ترتیب، دیگر بازیکنان در لیگ جزیره با دریافت 5 کارت زرد محروم نمی شوند و اگر آنها 10 کارت از داور دریافت کنند، 1 بازی محروم می شوند.

به این ترتیب بازیکنانی که 4 کارت دریافت کرده بودند، هنوز 6 کارت دیگر تا محرومیت فاصله دارند. اما اگر بازیکنی در یک فصل، 20 کارت زرد بگیرد به شکل جدی با او برخورد می شود که البته خیلی بعید است بازیکنی در یک فصل 20 کارت زرد بگیرد.

از این پس دیگر کارهایی مانند وقت تلف کردن، درآوردن پیراهن پس از گلزنی و از این قبیل کارهایی که منجر به دریافت کارت زرد می شدند،خیلی جدی گرفته نمی شوند.

تغییر دیگری که در قوانین داوری به وجود آمده است این است که داور اجازه دارد حتی پیش از آغاز بازی یعنی زمانی که بازیکنان قصد دارند وارد زمین شوند هم در صورت تخلف، به آنها کارت قرمز بدهد.

دیگر قوانین جدید این است که دیگر برای شروع بازی لازم نیست 2 نفر کنار توپ بایستند و یک بازیکن هم می تواند توپ را مستقیما به عقب پاس دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار