هشدار فرهاد مشیری به طرفداران اورتون

مالک ایرانی باشگاه اورتون به هواداران این تیم هشدار داد که برای دیدن تیم محبوب خود در میان بزرگان جزیره باید صبور باشند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد مشیری ،میلیاردر ایرانی که  49.9 درصد از سهام باشگاه  اورتون را در فوریه 2016  خریداری کرد، به هواداران این تیم هشدار داد که نباید عجله کنند، بازگشت اورتون به جمع بزرگان لیگ جزیره زمان می برد.
 مشیری فصل تابستان رونالد کومان را به عنوان سرمربی استخدام کرد و اورتون که فصل گذشته را در رتبه یازدهم به پایان رساند، اکنون در نیمه راه رقابت های لیگ برتر به رتبه هفتم رسیده است.

گرچه مشیری به اوضاع تیم سر و سامان داده ، او همچنان به دنبال بهبود وضعیت اورتون است.

مشیری در نشست عمومی باشگاه، جاه طلبی های خود را تشریح کرد گفت: "این کافی نیست که بگوییم ما خاص هستیم. ما نمی خواهیم یک موزه باشیم. ما باید تیمی رقابتی باشیم و در بازی ها پیروز شویم.

عیار سنجش، لیگ برتر است.  در لیگ است که میزان رقابتی بودن ما سنجیده می شود.

ما فرصتی برای اثبات خود داریم و هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد.

مشیری افزود: بیل کن رایت، رئیس باشگاه، در طول 20 سال گذشته، با تعهد محض خود، باشگاه  را نزدیک به  تیم های برتر نگه داشته است. در حال حاضر ما باید به  دنبال تداوم حضور میان نخبگان باشیم. این امر زمان می برد، اما ما متعهد هستیم. به همین دلیل است که اینجاییم.

کن رایت نیز در این نشست با تمجید از مشیری گفت: آنچه که ما انجام می دهیم فوق العاده است.اما ما باید جام بیاوریم. این چیزی است که مطمئنم فرهاد مشیری و دیگر مالکان باشگاه به دنبال آن هستند.

آخرین قهرمانی اورتون در فوتبال انگلیس به سال 1995  و جام حذفی بر می گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار