مشهد؛

موفقیت دانشگاه علوم پزشکی مشهددرجشنواره علوم پزشکی رازی

مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به کسب عنوان نخست در بیست و دومین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر اساس ارزشیابی فعالیت های پژوهشی سال ۱۳۹۴با کسب امتیاز ۹۷۵مقام اول را کسب کرد.

دکتر محسن تفقدی خاطر نشان کرد: بر اساس نتایج ارزشیابی که برطبق شاخص های جدید بین المللی انجام شده است، تعداد کل مقالات ثبت شده این مرکز تحقیقات در سه پایگاه استنادی Web of Science،PubMed و Scopus، در سال ۲۰۱۵ میلادی ۱۲۸ مقاله بوده که بیش از ۸۲ درصد از این مقالات در پایگاه استنادی Web of Science ایندکس شده است.

وی تصریح کرد: براساس پایگاه استنادی Scopus، ۴۹ مقاله از مقالات این مرکز تحقیقات با همکاری محققان خارج از کشور منتشر شده و ۳۶درصد نیز در ۲۵درصد برتر مجلات هر رشته (Q۱) بر اساس شاخص SJR به چاپ رسیده اند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: بر اساس پایگاه استنادی Scopus تعداد استنادات سال ۲۰۱۵ این مرکز تحقیقات بیش از ۹۱۲ مورد و شاخص H index نیز ۳۴ است.

انتهای پیام//آ.ج
برچسب ها: مقام ، نخست ، رازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار