اصفهان؛

لژیونر شدن مائده برهانی و زینب گیوه افتخار بزرگی برای جامعه والیبال و کل ایران بود

ملی پوش تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن در خصوص قهرمانی نیم فصل اول لیگ برتر والیبال بانوان و لژیونر شدن مائده برهانی و زینب گیوه صحبت کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مونا محمودی اسپکر سرعتی تیم ملی والیبال بانوان و تیم ذوب‌آهن اصفهان در خصوص قهرمانی نیم فصل اول تیمش در لیگ برتر والیبال بانوان گفت: خدا را شکر در آخرین بازی نیم فصل اول مقابل شهرداری تبریز 3 بر 0 پیروز شدیم و به قهرمانی نیم فصل اول دست یافتیم

وی سپس با اشاره به پیروزی عجیب 25 بر 6 ذوب‌آهن در ست اول بازی این تیم مقابل شهرداری گفت: ما در نیم فصل اول لیگ برتر، اکثر بازی های سختمان از جمله بازی مقابل بانک سرمایه که اصلی تربن رقیب ما برای کسب عنوان قهرمانی است را میزبان بوده ایم. چون بازی های سخت در نیم فصل دوم، خارج از خانه است و امکان مساوی شدن امتیاز ها و پوئن شماری در پایان فصل وجود دارد، ما باید بازی هایی که با تیم های ضعیف تر داریم را با امتیاز های زیاد و عالی به پیروزی برسیم، به همین دلیل، ست اول بازی ما مقابل شهرداری تبریز 25 بر 6 به سود ما تمام شد

ملی پوش والیبال بانوان ذوب‌آهن در پایان در خصوص لژیونر شدن مائده برهانی و زینب گیوه که به تیم شومن کلاب بلغارستان پیوسته اند، اظهار داشت: لژیونر شدن این دو نفر، افتخار بزرگی است هم برای جامعه والیبال بانوان هم برای کل ایران است.

خانم برهانی و خانم گیوه خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند که توانستند لژیونر شوند. این خیلی خوب است، هم راه برای لژیونر شدن بقیه بازیکنان باز می شود، هم اینکه باعث پیشرفت و تجربه اندوزی می شود.

لازم به ذکر است: نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان از21 بهمن آغاز می شود.
لیگ برتر به صورت رفت و برگشت و بدون پلی آف برگزار می شود.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.