استقلال تیم بزرگی است

پورکیانی:برای بازی با تیم‌های عربستانی‌ منتظر نظر فدراسیون هستیم

قائم مقام استقلال خوزستان گفت:برای بازی با تیم های عربستانی تمام و کمال اختیار را به سازمان لیگ و فدراسیون داده ایم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان:برای بازی با تیم‌های عربستانی‌ منتظر فدراسیون هستیم/هیچ بازیکنی از ما جدا نمی شودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، 
پورکیانی قبل از آغاز دیدار تیم های استقلال و استقلال خوزستان درباره بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان و شرایط میزبانی آنها گفت: فدراسیون جلسه‌ای را با باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرد و به همراه تمام تیم ها این اختیار را به سازمان لیگ و فدراسیون دادیم که هر جایی که آنها تعیین می کنند، ما بازی کنیم. منتظر هستیم فدراسیون تعیین کند که ما در کدام کشور به میدان برویم. 

علی پورکیانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: جا دارد یک تشکر از رسانه‌های گروهی، نوشتاری و تصویری داشته باشم که در این مدت به استقلال خوزستان و نمایندگان فوتبال ایران در آسیا پرداخته‌اند.
 
وی در خصوص رویارویی تیمش با استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است اما فراموش نکنید با قهرمان سال گذشته لیگ برتر بازی می‌کند. شاید همه فکر کنند ما از نبود تماشاگران خوشحالیم، اما ما هم دوست داشتیم هوادار به ورزشگاه بیاید تا بازی قشنگ‌تر و جذاب‌تر باشد.
 
وی در خصوص شایعه جدایی حسن بیت‌سعید از استقلال خوزستان گفت:باید بگویم هیچ بازیکن دیگری در ادامه فصل از تیم ما جدا نمی شود و این را به صورت قاطع اعلام می‌کنم.
 
پورکیانی در خصوص مشکلات مالی تیمش گفت: تمام مسئولان استان خوزستان در تلاش هستند تا مشکلات مالی تیم برطرف شود تا بازیکنان با فراغ و آسودگی بیشتری به کارشان ادامه بدهند.
 
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در خصوص اینکه قرار بود دو میلیارد به این باشگاه کمک شود،خاطر نشان کرد: همه این کارها در شرف انجام است و پیچیدگی خاص خودش را دارد، اما به طور حتم در آینده ای نزدیک حل خواهد شد.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار