قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان:

AFC برای پرداخت نکردن هزینه میزبانی تیم های عربستانی بخشنامه ای نداده است

پورکیانی گفت: هرچند بخشنامه ای از سوی AFC به ما ابلاغ نشده است اما نمایندگان ایران و عربستان در زمان میزبانی در کشور ثالث تنها هزینه خود را پرداخت می کنند.

علی پورکیانی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این که آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا بخشنامه ای به این باشگاه مبنی بر هزینه نکردن برای میزبانی از حریف عربستانی در کشور ثالث ارسال کرده یاخیر، بیان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا چنین بخشنامه ای به باشگاه استقلال خوزستان ارسال نکرده و بعید هم می دانم سایر نمایندگان ایران هم برای پرداخت نکردن هزینه میزبانی از تیم های عربستانی در کشور ثالث نامه ای دریافت کرده باشند.
 
 وی افزود: البته AFC به تیم های ایرانی و عربستانی این اختیار را داده که براساس تفاهم با یکدیگر هر تیمی که در کشور ثالث میزبانی را به عهده می گیرد، تنها هزینه خود را پرداخت کند. در واقع نمایندگان ایران می توانند برای میزبانی از تیم های عربستانی در کشور ثالث تنها هزینه خودش را بپردازند.
 
پورکیانی درباره جدایی قطعی عزت اله پورقاز و جلال عبدی از استقلال خوزستان اظهار داشت: این 2 بازیکن برای جدایی از استقلال خوزستان تنها با کادرفنی به توافق رسیده اند و از باشگاه درخواستی نداشته اند. البته با توجه به این که عبدی و پورقاز در استقلال خوزستان زحمت کشیده اند درصورت موافقت کادرفنی مشکلی برای صدور رضایت نامه این 2 بازیکن نداریم.
 
 وی درباره مشکلات مالی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری وزارت اقتصاد و دارایی، گروه ملی، مسئولان استان خوزستان و شهر اهواز قرار شده گروه ملی از باشگاه استقلال خوزستان حمایت کند. تیم ما تاکنون از لحاظ مالی بلاتکلیف بوده است. امیدواریم با حمایت این گروه تا قبل از نیم فصل بخش زیادی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود.
 
پورکیانی ادامه داد: قرار است گروه ملی هفته ای 200 میلیون تومان به حساب باشگاه استقلال خوزستان تزریق کند. امیدوارم این با رقم خوردن این امر، مشکلات مالی رفع شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار