پورکیانی:10 درصد از ورزشگاه را به پرسپولیسی ها می دهیم/ حریف آسانی نیستیم

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: تنها 10 درصد از جایگاه تماشاگران ورزشگاه غدیر را به پرسپولیسی ها می دهیم و امیداورم دیگر جایگاه ورزشگاه را هواداران خوزستانی پر کنند.

علی پورکیانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص دیدار استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: این هفته قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته به مصاف یکدیگر می روند و امیدوارم دیدار زیبایی شود. پرسپولیس تیم خوبی است، تاکنون هم نتایج خوبی به دست آورده و بازیکنان ما هم می خواهند با ارائه یک فوتبال خوب از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع کنند.
 
وی افزود: تیم ما در این دیدار از پیش باخته نیست و می توانیم با داریت کادرفنی و همت بازیکنان‌مان به راحتی نتیجه را از پرسپولیس بگیریم. امیدوارم بازیکنانمان تلاش کنند تا شاهد یک بازی سالم و جوانمردانه باشیم و بتوانیم از سد پرسپولیس بگذریم.
 
پورکیانی ادامه داد: تیمی که در تبریز با نتیجه ۳ بر یک ماشین سازی را شکست می دهد، حریف آسانی نیست و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم از سد شاگردان برانکو بگذریم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در پایان بیان کرد: باید بگویم فقط ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه متعلق به پرسپولیسی‌ها است و انتظار داریم خوزستانی‌ها روز پنجشنبه جهت حمایت از تیم ما، ورزشگاه را پر کنند. ضمن این که هواداران پرسپولیس هم برای ما قابل احترام هستند و امیدوارم هواداران دو تیم به تشویق تیمهای خود بپردازند تا شاهد یک بازی خوب، جذاب و تماشاگرپسند باشیم.
 
انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار