ساری؛

کشف گل های قاچاق 9 ميليارد ريالی در عباس آباد

گل های خارجی قاچاق به ارزش 9 ميليارد ريال در عباس آباد کشف شد.

سردار سيد محمود ميرفيضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از کشف گل های خارجی قاچاق به ارزش نه ميليارد ريال در شهرستان عباس آباد خبر داد .

وی افزود: در راستای طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی استان در پی کسب خبری مبنی بر فعاليت فردی به نام ح- ت با عنوان نماينده يک شرکت توليدی گل و گياه در امر قاچاق گل و گياه خارجی، موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی اين فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران گفت : ماموران با انجام تحقيقات پليسی و با شناسايی متهم به قاچاق کالادريافتند، متهم به قاچاق گل و گياه خارجی در حال حاضر تعداد زيادی از اين گل ها را در داخل انبار گلخانه تخليه و نگهداری می کنند.

سردار سيد محمود ميرفيضی افزود : ماموران با دريافت اين اطلاعات با هماهنگی مرجع قضائی و نمايندگان جهاد کشاورزی به صورت غيرمترقبه از انبار گل و گياه بازديد کردند و در نتيجه موفق شدند، بيش از 19 هزار و 800 بوته گل آزاليا خارجی قاچاق متعلق به کشور بلژيک را به همراه تعداد زيادی از انواع ديگر گل های خارجی قاچاق کشف کنند.

وی گفت: در اين ارتباط ضمن توقيف کالای قاچاق متهم برای سير مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار