کرمان؛

کشف 56 میلیارد تومان قاچاق در کرمان

امسال 56 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کرمان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سردار بنی اسدی فرمانده انتظامی استان کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام اینکه اطلاع رسانی حق مردم است گفت: در 9 ماهه امسالشاهد کشف کالاهای قاچاق در لوازم آرایشی ، گوشی تلفن همراه، کیف کفش ، تجهیزات پزشکی و سوخت وغیره بوده ایم

وی گفت: 56 میلیارد تومان ارزش ریالی قاچاق کالا های کشف شده در استان کرمان بوده است.

وی افزود: در وضعیت تصادفات با تلاش پلیس3 درصد در معابر درون شهری13 درصد در محورهای برون شهریشاهد کاهش تصادفات در امسالبودیم.

سردار بنی اسدی با اشاره به اینکه 40 درصد سرقت ها مهم هستند خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران انتظامی 73 درصد سرقت ها کشف شده و نسبت به سال گذشته 7 درصد کاهش داشته ایم.

فرمانده انتظامی استان یادآورشد: 76 تن مواد مخدر امسال در استان کشف شده که نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

وی با اشاره به قتل10 نفردر شهرستان فهرج گفت:بعد از دستگیری مقتول از همه دستگاههای نظارتی که در این زمینه فعالیت می کنند خواهش می کنم در این زمینه ریشه یابی کنند و جلو این جور قتل ها گرفته شود.

سردار بنی اسدی یادآورشد: 87 مورد قتل در استان کرمان امسال صورت گرفته که 75 درصد قتل ها ریشه فرهنگی ،اجتمایی و خانوادگی دارد و منشا امنیتی ندارد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کشف ، قاچاق ، میلیاردی ، امسال ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.