کرمان؛

كشف 114 كيلو ترياك در دو عمليات پليسی در ارزوئيه

جانشين فرماندهی انتظامی ارزوئيه از كشف 114كيلو ترياك در دو عمليات پليسی خبر داد.

 كشف 114 كيلو ترياك در دو عمليات پليسی در ارزوئيهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سرگردحسن كريمی تكلو جانشين فرماندهی انتظامی ارزوئيه گفت: ماموران انتظامی اين فرماندهی با انجام يك سری اقدامات اطلاعاتی و پليسی از حمل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی اين شهرستان با خبر شدند.  

وی افزود: طی گشت زنی های محسوس و نامحسوس پليس اين شهرستان ماموران پاسگاه دولت اين فرماندهی به خودرو وانت پيكان مشكوك شدند و دستور ايست دادند كه پس از انتقال خودرو به پاركينگ و بازرسی تخصصی از آن 79 كيلو ترياك كشف و يك نفر متهم دستگير شد.  

اين مقام انتظامی خاطرنشان کرد:در عمليات دوم ماموران پليس تخصصی مبارزه با مواد مخدر طی يك سری اقدامات فنی و پليسي توانستند 35 كيلو ترياك را كه به طرز ماهرانه ای در مخزن گاز يك دستگاه پيكان وانت جاساز شده بود كشف و يك نفر متهم را دستگير كنند.  

وی در پايان با اشاره به اين که اصلی ترين ماموريت پليس مبارزه با حمل، نگهداری ، قاچاق و فروش مواد مخدر و جلوگيری از آسيب های اجتماعي مرتبط با آن است، تصریح كرد:مواد مخدر کشف شده به همراه وسايل نقليه توقيفی و متهمان برای سير مراحل قانونی به مراجع قضايی معرفی شدند.
 
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار