شهرکرد؛

تجلیل از دبیران برتر اقامه نماز دستگاه های اجرایی

از دبیران برتر اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ از 15 دبیر برتر اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد تجلیل شد.

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: هر ساله با ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان، مدیران و دبیران برتر در حوزه نماز معرفی و تجلیل می شوند که از مسئولین ادارات برتر در دومین اجلاس استانی نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر که 15 آذرماه امسال در شهرکرد برگزار شد، تقدیر به عمل آمد.

حجت الاسلام محمد کریمی با اشاره به برگزاری 9 اجلاسیه شهرستانی نماز طی سالجاری در استان افزود: در هر کدام از این اجلاسیه ها، یکصد نفر از فعالان حوزه نماز تجلیل شدند.

وی ادامه داد: تجلیل از خادمین نماز، برگزاری جشن تکلیف فرزندان کارکنان، پخش اذان و تبلیغات میدانی در ادارات استان از جمله مواردی است که باید بیشتر به آن توجه شود.

کریمی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره سراسری نماز در فضای مجازی در 2 بخش تخصصی و عمومی، به میزبانی چهارمحال و بختیاری افزود: بخش تخصصی این جشنواره شامل کد نویسی قالب سایت، وب سایت و وبلاگ، اینفوگراف نماز و نرم افزار تلفن همراه و بخش عمومی شامل وبلاگ نویسی، شبکه های اجتماعی، آلبوم های تصویری نماز، استیکرهای نماز و پاورپوینت سازی با موضوع نماز است.

وی با بیان اینکه تا کنون 400 نفر در این جشنواره شرکت کرده اند ادامه داد: علاقمندان می توانند تا 15 بهمن جهت ثبت نام، ارسال آثار و شرکت در این جشنواره به نشانی اینترنتی chb-namaz.ir مراجعه کنند.

کریمی اضافه کرد: اختتامیه این جشنواره با تجلیل از 110 نفر از برگزیدگان، 18 اسفندماه امسال در شهرکرد برگزار می شود.

در این نشست همچنین 24 برگزیده مسابقه سراسری کتابخوانی «شیوه های دعوت به نماز» در استان، از بین یک هزار و 200 شرکت کننده با انجام قرعه کشی مشخص شد که به این نفرات، جوایزی از جمله کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و یک دوره تفسیر قرآن کریم اهدا می شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار