نماینده ولی‌‌فقیه در جهاد کشاورزی استان لرستان:

کارگروه فضای مجازی در استان لرستان تشکیل شود

کارگروه فضای مجازی در راستای اجرای برنامه‌های مناسبتی در استان لرستان تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛حجت‌الاسلام سید عیسی موسوی‌نژاد نماینده ولی‌‌فقیه در جهاد کشاورزی استان لرستان شامگاه یکشنبه در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر جشن عشایری در استان لرستان برگزار می‌شود که در این مراسم برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه کارگروه فضای مجازی در استان لرستان تشکیل شود افزود: در راستای راه‌اندازی کارگروه فضای مجازی در استان نیروهای فعالی در استان داریم اما پشتیبانی و ایجاد انگیزه مهم است که باید در این زمینه اقدام کرد.

نماینده ولی‌‌فقیه در جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد: ایام دهه فجر در سایر شهرستان‌ها 11 برنامه شاخص برگزار می‌شود.

خدانظر دریکوند مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان لرستان نیز در این جلسه اظهار داشت: در کمیته آموزشی و فرهنگی استان لرستان 9 برنامه در دهه فجر برگزار می‌شود.

وی افزود: زنگ انقلاب با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان به‌صورت نمادین در مدرسه شاهد خرم‌آباد نواخته می‌شود.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان لرستان عنوان کرد: سرود هزار و 357 نفره در روز 22 بهمن توسط هزار و 357 نفر از دانش آموزان استان لرستان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: جشن بادبادک‌ها، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری جشن انقلاب در مدارس استان لرستان ازجمله برنامه‌هایی است که ایام دهه فجر در استان لرستان برگزار می‌شود.

دریکوند با بیان اینکه جلسات پرسش و پاسخ و هم‌اندیشی در مدارس استان تحت عنوان گفتمان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود تصریح کرد: برگزاری مسابقه پیامکی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب نیز در سطح مدارس استان لرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار