اردبیل؛

نش مهم سازمان های مردم نهاد در تعالی فرهنگی و اجتماعی جامعه

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: سازمان های مردم نهاد نقش بسیار مهمی در راستای تعالی فرهنگی و اجتماعی در جامعه دارند و حمایت از این سازمان ها یکی از سیاست های دولت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر نصیری در انتخابات مجمع استانی سازمان های مردم نهاد جوانان استان اردبیل گفت: توجه به نقش جوانان در جامعه در کشور ما از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار بوده چرا که جامعه ما یک جامعه جوان است و جوانان امروز نیز دارای ویژگیها، نیازها و اخلاقیات خاصی هستند که باید برای حل مشکلات آنها اقدامات لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: جوانان امروزی فرهیخته، مطلع، آشنا با مسائل روز دنیا و بسیار فهمیده هستند که اگر مشکلات این قشر و نیازهای جوانان برطرف نشود در حل بسیاری از آسیبهای اجتماعی و مشکلات حاضر در جامعه با مشکل مواجه می‌شویم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با بیان اینکه حل مشکلات جوانان یکی از دغدغه‌های اصلی دولت است، افزود:‌ دولت برای حل مشکلات جوانان در چند سال گذشته اقدامات لازم را انجام داده که باید به این اقدامات بسنده نکنیم چرا که این قشر نیازمند اشتغال، مسکن و درآمد مناسبی هستند و اگر این موارد تامین نشود در زندگی با مشکل مواجه می‌شوند.

نصیری در رابطه با نقش سازمانهای مردم‌نهاد در جامعه بیان کرد: سازمانها و تشکلهای مردم نهاد در تمامی دنیا نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند و در کشور ما نیز خوشبختانه دولت به سازمانهای مردم نهاد اعتقاد داشته و برای تقویت آنها اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی گفت: سازمانهای مردم‌نهاد بهترین و شایسته‌ترین پل بین مردم و دولت هستند و باید سعی کنند در راستای حل مشکلات و آسیبهای اجتماعی جامعه با استفاده از خود مردم فعالیتها و نقشهای اساسی ایفا کنند که حضور جوانان در این تشکلها بسیار بااهمیت بوده و باعث رونق این فعالیتها می‌شود.

وی افزود: سازمانهای مردم نهاد می‌توانند در حوزه مبارزه با دروغ و ضدارزشها، مبارزه با آنتنهای ضدفرهنگی، بحث حقوق شهروندی و پیگیری مطالبات مردم از دولت اقدامات لازم را انجام داده و مردم را نسبت به حق و حقوق خود آشنا کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.